tisdag 30 april 2013

Uterums upp-piffning!

Vi har länge snackat om att vi skulle skaffa ett litet bord som vi kan ta in i vårt lilla uterum för att kunna sitta & äta på kvällarna, då det ofta blåser hos oss. Men antingen har borden varit för stora eller för små eller för dyra. Men i fredags när jag var ledig hittade jag det perfekta barbordet som jag tyckte skulle passa perfekt. Så jag köpte det, men fick inte in det i bilen.  Mannen kom in med sin bil, men där gick det inte heller in...Så det fick bli släp, men det var det värt.

Jag är så nöjd.  Äntligen en matplats där vi kan sitta alla 4 & äta.  Kan även ha lite barhäng där.  ,O)
Tar inte för mycket plats utan rummet känns fortfarande rymligt (allt är ju relativt...).



 En liten matplats
 eller kanske barhäng
Både och.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar