söndag 13 februari 2011

Theo's doptårtor 2/2

Den andra tårtan valde jag att göra med en liten babypojke i dopklänning. Lite blommor vid honom & igen quiltat mönster med pärlor på sidorna och här endast Theo på en liten skylt. Jag är mycket nöjd med resultatet av bägge doptårtorna. Jag tycker dem blev jättesöta. Jag hoppas att de uppfyllde förväntningarna.





Ljus tårtbotten som är fylld med jordgubbsmousse & tobleroneganache. Spacklad med grädde & täckt med sp. Dekorerad med sp & gp.

Efter en fylld helg av tårtbak ska jag ta det lugnt ikväll & ta igen mig så jag kan förbereda mig inför nästa veckas bak. ;O)

4 kommentarer:

  1. whow! så fina tårtor du gör!!!!!
    Tack för titten!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack. Tack för att du kikade in.

    SvaraRadera
  3. Otroligt fina tårtor! Synd att du inte bor i Göteborg, min son hade blivit helt överlycklig om jag hade köpt en så fin tårta på hans födelsedag :)

    SvaraRadera