lördag 26 februari 2011

Överraskningsbröllop.







Choklad tårtbotten som innehåller hallonmousse & daimganache. Spacklad med grädde. Täckt med sp. Dekorerad med sp, gp, sockerkulor & dekorationsringar.

Överraskningsbröllop för Malin & Jonas. Min första bröllopstårta. Inte tradionell, men speciell. Malin önskade sig med namn, hjärta & ringar. Jag insåg mina begränsningar om att göra ett brudpar & kom med idéen med ett grodpar istället, som föll Malin i smak. Vill passa på att tacka min tårtguru Linda Runn med bloggen lindarunn.blogg.se för den fantastiska modelleringsbeskrivningen av grodor. Dopet skulle vara i fokus & genom att göra denna tårtan mest i vitt tycker jag att doptårtan syntes mest, men att de gick i bra harmoni med varandra.
Stort Grattis till att Ni blivit man & fru!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar