lördag 26 februari 2011

Doptårta till Wilma.




Ljus tårtbotten med hallon & blåbärsmousse. Spacklad med grädde. Täckt med sp. Dekorerad med sp & gp & sockerkulor.

Jag fick för några veckor sen ett mail från en tjej som hade sett mina tårtor genom en väninna på facebook. Hon ville beställa en doptårta & en bröllopstårta eftersom att hon & hennes sambo bestämt sig för att överraska med ett bröllop samtidigt som dopet. Så under några veckor har mail & telefon gått varm för att komma fram till smaker & utseende på tårtorna.
Jag tror bruden hade önskat sig lite ljusare rosa färg, men det lyckades jag tyvärr inte med med de rosa färgerna jag har. Blir till att inhandla en mer babyrosa till framtida tårtor.
Hoppas att Ni fick ett fint dop & att Wilma trivdes.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar