söndag 8 maj 2011

Barbapapa

Stolt kalastjej!
Hela familjen Barbapapa.

Min yngsta dotter, Amelia fyllde 4 år på påskafton & idag höll vi barnkalas för henne. Hon fick lov att bjuda 10 kompisar så det blev lite från dagis o lite "hemifrån". Hon ville ha en Barbapapatårta, men jag beslöt mig för några dagar sen att det fick bli glass & maränger och så lovade jag att göra Barbapapafamiljen som dekoration ändå. Det var en del av barnen som först blev besvikna för att de inte fick tårta, men de verkade komma över det ganska snabbt. Jag tänkte som så att det är många barn som inte gillar tårta i 4-års åldern, men att glass ALLTID går hem. Eftersom att de var 10 barn & det är 9 Barbafigurer så fick jag hitta på en extra som blev vit. De beundrades & käkades snabbt upp.

Jag blev så himla förvånad, men mycket glad när några av föräldrarna, som jag mötte för första gången, hade hört talas om att jag bakar tårtor och har titta in här på bloggen. Överraskande och mycket kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar