söndag 2 januari 2011

2010 - mitt första tårtår är över!

Ja, så har det gått 8 månader sen jag fastnade i tårtträsket. 48 tårtor blev det under denna tiden. Jag har haft väldigt kul med alla tårtorna & tycker att jag gjort framsteg under denna tiden. Jag kan ägna timmar åt att besöka alla fina tårtbloggar som finns ute på nätet & får massor av idéer & inspiration av Era fina verk. Jag vill så gärna gå lite kurser så jag kan bli bättre på vissa områden så jag får se vad 2011 kan erbjuda på den fronten.
Idag dekorerades årets första tårta & nästa vecka har jag ytterligare beställningar. Så det är en bra start på tårtåret tycker jag.
Jag hoppas Ni fortsätter att titta in här & att Ni gillar det jag gör. Kanske någon som vill beställa eller kanske någon som kan få lite idéer till egna bak.
God fortsättning på det nya året!

2 kommentarer:

  1. 48 gateaux under 2010 - du e ju helt otrolig, min älslade BAKelse! Grattis till att du är så HIMLA duktig. PoK!

    SvaraRadera
  2. Helene, du e för go!!!!!!! 1000 tack för de värmande orden. P&K//Linda

    SvaraRadera