onsdag 6 mars 2013

Doptårta till Winston

 Blå, björnar & klossar
Ljus tårtbotten med hallonmousse & Marabou Schweizernötganache.  Spacklad med grädde.  Täckt med sp.  Dekorerad med sp, mp & dekorationskulor.

Winston skulle döpas för några veckor sedan.  Hans mamma & pappa ville gärna att han skulle få en speciell tårta denna dagen.  Blå med vita nallar & klossar.  Gärna våningstårta & med lite gardinhäng.
Gardinhänget blev på baksidan & det har jag tyvärr inte fått någon bild på. 
Jag var så nervös om de skulle gilla tårtan som jag gjort till dem.  Några dagar senare fick jag ett jättefint mail som gjorde att jag kunde vara nöjd.

"Vill berätta att tårtan gjorde succé WOW så fantastiskt fin å gooood :O) roligt när man har en så fin tårta att ingen vågade ta haha :O) men som sagt en helt fantastisk tårta och en av dem godaste jag ätit och det höll gästerna oxå med om"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar