söndag 25 april 2010

Amelia's Hello Kitty-tårta 2010

Innehåller ljus tårtbotten, jordgubbsmousse, glasskräm, spacklad med grädde och täckt med sugarpaste.

Nu 2 år senare och med lite mer tålamod o med planering mer tid, och även efter en hel del sökande på nätet så gjorde jag i lördags en Hello Kitty-tårta till min yngsta dotter Amelias 3 års-kalas. Ni kan tro att jag hade kul. Jag var själv väldigt nöjd med resultatet o var väldigt spänd på vad kvällens gäster skulle tycka. De trodde att den var köpt och trodde inte riktigt på att jag gjort den själv. (Var min familj o de vet ju att jag kan vara lite hastig ibland). Jag blev jätteglaad och stolt över min tårta. De tyckte även att tårtan var väldigt god, både vuxna och barn. Det bästa var att jag fick en beställning av min systerdotter soom skulle ha 5-års kalas dagen därpå. Hastigt, men kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar