måndag 22 oktober 2012

Tjejshopping med cupcakes

Annika & Malin som stod för klädförsäljningen

 Min lilla "reklam" för mig själv
 Cupcakes i shoppingpausen
 Minicupcakes i massor både ovan & under

Min goda väninna, Malin & hennes syster Annika hade ordnat en shoppingdag med en massa roliga kläder till väldigt bra priser.  Eftersom att de båda är genomgoa' & så himla omtänksamma & generösa ville de gärna att deras vänner som har lite hobbyverksamhet skulle visa fram lite & föreslog att vi skulle göra lite reklam för oss.  Så då föreslog jag att jag kunde bjuda på lite cupcakes (även om jag mest gör tårtor).
Sagt & gjort.  Jag bakade minicupckes med pepparkakssmak & dekorerade dem med lingonfrosting & en blomma ovanpå.

De flesta var mest intresserade av kläderna, men de som smakade uppskattade det & tyckte om dem.
Jag tackar ännu en gång för att jag fick lov att "visa fram" vad jag gör & för att jag fick göra av med lite pengar hos Er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar