onsdag 16 november 2011

Fotoperation

Ompysslad av mina tjejer & min ena systerdotter.
Hejsan,

Nu var det ett tag sen sist. Jag har legat på soffan. Eller schäslongen som jag inhandlat. I starten av oktober opererade jag min fot. Peroneus Brevis senan på vänster fot hade ett 4 cm stort hål i sig & det har sytts ihop, lappats & sytts fast i benet. Ingen direkt händelse som orsakat det, utan en kass sena. Gjorde nämligen en liknande operation för 9 år sen i samma sena.... Så i 3 veckor var jag helt sjukskriven & kunde verkligen inte göra så mycket mer än att ligga ner & sov nästan hela första veckan pga stark medicin. Men nu har jag jobbat i snart 3 veckor & det har varit skönt. Imorgon ska jag bli av med min ortosstövel som jag haft 24 h/dygnet i 6 veckor. Det ska bli underbart.
Så om Ni tycker att jag varit dålig på att uppdatera bloggen så är detta anledningen -har inte varit så effektiv med bakandet precis, men ikväll har jag gjort en massa cheesecakes till en kollega i alla fall.
Hoppas Ni tittar förbi framöver för nu kommer det att hända lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar