söndag 5 december 2010

Malmö Redhawks



Chokladtårtbotten som innehåller hallonmousse & daimganache. Spacklad med grädde & täckt & dekorerad med sp. Målad med ätbara färgpennor.

Nästa sportkille som fyller år. Henrik som lev 13 idag är ett riktigt Redhawks-fan och hans mamma bad mig göra något med Redhawks på tårtan. Jag blev nervös när jag kollade på deras emblem, men gav mig på det ändå. Jag e jättenöjd med resultatet. Tyvärr spred sig den svarta färgen in på det gula & vita så det blev lite kladdigt, men förutom det tycker jag att den blev väldigt fin med den röda färgen. Henrik & hans pappa var o hämtade den & Henrik dök upp i en Redhawks jacka. Han fick inte se tårtan här, men jag hoppas att jag inte gjorde honom besviken varken med utseende eller färg. Grattis Henrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar