fredag 24 maj 2013

Barselskage

 En härlig gravid mage.
 Ett par rejäla boobisar.
 En fot som sparkar i mammas mage.
Spetskant & uppdragen tröja så magen syns.

Choklad tårtbottnar som innehöll Lindt's Chilichokladganache & Nutellakräm.  Spacklad med grädde.  Dekorerad med sp & dekorationskulor.

Min kära väninna Helene väntar sitt andra barn & går på "mammaledighet" idag.  Hon arbetar i Danmark & där hör det till att man kommer med "barselskage".  Så hon ville gärna att jag skulle göra en gravidmage som jag gjorde till henne innan lilla Stella föddes.  Stella-i-magen-tårta
Så nu tog jag hjälp av Linda Runn's fina beskrivning av att göra en gravidmage i lite större format.
Allt gick som smort & jag tycker den blev jättefin.  Jag är väldigt kritisk mot mig själv, men denna blev jag så nöjd med att jag tom drog in grannen & visade den. 
Hoppas att dina kollegor gillar den & att vi får se massor av Er när lillen/lillan kommit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar