torsdag 28 april 2011

Doptårtor till Gustav

Prins Gustav min sin nallekompis.
Ränder o lite kulor.
Bakifrån.
Close-up.
Rosett med fotsteg.
Gustav Bo Harald 24/4


Choklad tårtbottnar som innehöll hallonmousse & tobleroneganache. Spacklade med grädde. Täckta & dekorerade med sp. Även dekorerade med gp & smörkräm.

Gustav hade dop i söndags. Hans mamma hade hittat min blogg & kontaktade mig. Hon ville ha lite annorlunda tårtor i brunt & blått helst. Gärna med en prins & en nalle & en rosett & med texten på sidan & kanske lite ränder. Jag gjorde 2 tårtor. En med ränder & en prins & en nalle på toppen. Den andra fick rosett & med namnen & datumen på sidan. Prinsen blev så söt, tycker jag. Jag hoppas att dopet var lyckat & att Gustav var nöjd med dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar