måndag 10 september 2012

Bak-spa

  Utomhus spa med bubblor
 Thomas (födelsedagsgrisen)  & jag med enorma bobbsingar.  ;O)
Badskor, handdukar, champagneflaska & glas.

Choklad tårtbotten som innehöll hallonmousse & Mariannechoklad ganache.  Spacklad med grädde.  Täckt med sp, mp & italiensk marängsmörkräm.

Min man firade sin födelsedag med familjen i lördags.  Jag fick fria händer på hur tårtan skulle se ut & han valde innehållet.  Eftersom att vi går & drömmer om att skaffa utomhus-spa för tillfället, tyckte jag att det var ett roligt tema för årets tårta till honom.
Så det blev en pool med vatten & bubblor.  Vi två som ligger o gottar oss med champagneglas & flaska på kanten.  Jag fick ett par enorma bobbsingar som ligger & flyter högt, till allas förtjusning.  Humor e viktigt.  ;O)
Vi får väl se om drömmen blir verklighet så småningom - tårtan blev drömlikt god i alla fall.
Jag älskar dig, Thomas!


2 kommentarer:

  1. Tack Hanna, ja visst blev den härlig. Den var stor & mäktig oxå kan du tro. ;O)

    SvaraRadera