måndag 9 januari 2012

Real Madrid

 Real Madrid logo till Elias.
 Med gräskant & en liten fotboll.
Ljus tårtbotten som innehöll hallongrädde & vaniljkräm.  Spacklad med grädde.  Täckt med sp.  Dekorerad med sp, mp, dekorationskulor, smörkräm & plastfotbollar.

En gammal kompis ringde & frågade om jag kunde göra en tårta till hennes pojkväns son.  Han är tokig i fotboll & Real Madrid.  Självklart, sa jag & såg framför mig FC Barcelonas färger... men tur nog sökte jag på nätet för att få fram logon så det blev rätt.  ;O)
Enkel med vit bakgrund & med logo.  En gräskant runt omkring som passar bra när det handlar om sport.  Sen hade jag 2 dekorationsfotbollar som fick sitta i gräaskanten oxå.

Jag fick ett sms av Elias pappa dagen efter:
"Hej, vill tacka en gång till för den underbara tårtan.  Elias blev jätteglad!  Sen ser inte bara otroligt häftig ut, den smakar dessutom fantastiskt gott ;O)" 

Underbart att det jag tycker är så roligt att göra kan glädja andra så mycket oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar