torsdag 12 juli 2012

Doptårtor till Hugo

 En nalle med snuttefilt.
 Hugo's andra nalle med snuttefilt.
 Massor av stjärnor & quiltade kanter.
 Likaså här.
Ljusa tårtbottnar med hallonmousse & dumleganache.  Spacklade med italiensk smörkräm.  Täckta med sp.  Dekorerade med sp, mp & dekorationskulor.

Hugo döptes i söndags.  Det skulle firas & tårtor skulle det vara.  Hugo's mamma visste precis hur de skulle se ut.  Jag var ganska nervös när hon hämtade dem för jag visste ju inte om jag uppfyllde hennes önskemål.  Hon sa att det var tom bättre än hon hade förväntat sig.  Snacka om att jag blev glad.  På kvällen skickade hon även ett jättegulligt sms som verkligen värmde.

4 kommentarer:

  1. Ja nervös behövde du absolut inte vara!!! Du är fantastiskt duktig på det du gör och som jag skrev så var dom smaskens!

    Vi återkommer garanterat!

    Hälsningar
    Frida, Jakob och Hugo

    SvaraRadera
  2. Oh vilka söta doptårtor! Fantastiskt fina nallebjörnar du modellerat!

    SvaraRadera
  3. Tack så mkt till Er båda. ;0)

    SvaraRadera
  4. åh va fina tårtor,älskar hur nallen är lite på sne och tittar så där oskyldig,så söööt

    SvaraRadera